Friday, February 17, 2012

selamat hari lahir ayahanda!


Assalamualaikum,

Lame tak update blog. ni pon bru bis meeting, ase mcm nk rilex, then tringt myblog yg tak berteman ni.huuhu

20 jan is my last typing, since kesibukan + holiday about a week. byk perkara dewasa yg aku uruskan lately,cehh..dewasa tu..ehe


btw, aku mudah penat skrg ni. sumtime ade energy when MIF make me laf..haha..kekadang tu balik kje je trus tido, syahid dlm kul 6ptg cmtu, pastu bantai la mlm tu tak leh lelap. sib baek laa ade MIF yg sanggup teman bdk kecik ni.hihi

lately, bbrape draft aku da buat utk myblog ni tapi sbb sibuk aku simpan buat tukun dalam lappy..ni pon skrg aku update kt my ofis. nk kuar pon cm malas.tak kuar ofis,keadaan skrg dlm ofis ni dh mcm peti sejuk.uii, mmg sejuk tau..nk kon
trol xleh, ekon center kn..

btw, aku nk ucapkan selamat hari lahir kpd ayahandaku tersayang..

SELAMAT HARI LAHIR AYAH..=)..

kerdit to zuezulaina.blogspot * sbb bg pinjam pic kek ni..=)


Ayahandaku adalah seorang yang...

prihatin..
penyelesai masalah..
pelindung..
pemaaf..
penyantun..
pemikir..
penyayang..
dan
penyabar dengan karenah anak2...

ayah..
selamat hari lahir
semoga panjang umur ayah...dan terus sabar dalam mendidik anak2mu ini..=)

I LOVE U!













No comments:

Post a Comment