Sunday, February 26, 2012

Lintasan Hati

Ya Allah, aku adalah hambaMu yg penuh dosa..ampunilah kesalahanku, kejahilanku, sikapku yang melampaui batas dalam urusanku dan segala hal yang Engkau lebih mengetahui hal itu dari diriku ini....

Ya Allah, ampunilah aku, ampunilah kesalahan yang kuperbuat tatkala serius mahupun saat bersuka dan ampunilah pula kesalahanku saat aku tidak sengaja mahupun tidak sengaja, ampunilah segala kesalahan yang kulakukan..

Ya Tuhanku..takdir itu adalah milikMu..aku mohon keredhaan didalam hatiku ini...aku mohon kesabaran didalam jiwaku ini....aku mohon ketenangan didalam qalbuku ini..seandainya apa yg ku pohoni tidak Kau takdirkan untukku..

Ya Allah, aku adalah hambaMu yang penuh kekurangan..penuh kekhilafan..seandainya kekurangan itu membuatkan aku lebih dekat padaMu, jadikanlah hatiku ini rela seikhlasnya melepaskan segala kenikmatan palsu yg ada di dunia ini..

Terima kasih Ya Allah...terima kasih... =)


No comments:

Post a Comment