Wednesday, February 22, 2012

Outstesen


Salam,

skrg aku kt serendah, rawang, outstesen here until monday next week.

dari kl gerak jam 1.45, sampai cni area jam 2.45...kira on time jgk la sbb tak sangke aku tak sesat.haha =), sib baek ade is,cham n abg daud n jadi gprs aku..senannnggg ajerrr upenye jalan nk ke sini..cewwah!

smpai2 bilik (tingkat 2 xde lif ok).. perkara pertama aku cek dulu ialah bilik air..yes, pd aku bilik air adalah lebih utama dari bilik tidur ok.not bad jgk la hotel ni sprtmana yg digembar-gemburkan oleh myleader(-ve side)...snap sane, snap cni as a support to my report then..bomm!. terus terjun kt atas katil..huuu...syok!..selesa n ok la..9/10 r aku bg atas total kebersihan n peralatan...xthu r kan sbb ke aku dtg ni, pihak pngurusan hotel bg bilik besa cket ke hape compare mystaf yg len.. ntah ape la yg si Ee bagthu pengurus hotel tu,..." myboss wil comin dis noon"..oh my...bosss la sgt haku ni!

ok.perkara kedua aku buat ialah...bace buku..bace? buku? hahaha..skem kan...tpi buku ni buat aku passion nk aku bace die...btw, smlm cepul bg kt aku suh bace..tajuknye " how successful people think- John maxwel" .wow, bace first page dh menarik...tapi kn...lagi wow sbb bile page 3 mate aku dh mulu buat2 kuyu..muahhahaha

aku tak bese tido ptg..jadi utk elak aku tido, aku amek kptsn utk merayau2 sekitar pekan serendah ni...ok la..mcm2 ade, truti fruti pon ade ..dats gud! ehe =)

aku snap gambar sane sni tapi tak dapat letak dlm ni sbb kabel fon aku tertinggal.dh xleh transfer pic dlm lappy ni.hoh..

dlm jam 5 ptg, sedang aku mbeli belah di tingkap @ windows shopin kt kedai aksesori, MIF plak cal.

MIF: syg kt mne tu..
emy: rawang ni,
MIF: bile balik? (xsmpai 3 jam aku kt cni dh tnye nk blik bile..huh)
emy: ai..npe yang
MIF: hahaha (gelak gelojoh ni.cis!)...alahaai..baru nk ajak g tgk bola kt stadium..
emy: lah, dh ckp kte kne g cni kn..huhu..saje je
MIF: hahahaha (gelak sungguh..ceh~)..tula, kte bru thu ble tgk paper ni..
emy: bis, nk g ngn sape tu? kwn?
MIF: tgk kt tv jelah..
emy: ala, mlm ni game maruah diri je yg..(ayat nk sedapkn hati sbb xdpt tgk kt stadium.wuwu)..

cian kt MIF..dh la background bising mase ckp dlm tepon..ckp kt tmpt kje mmg r..kne ckp kuat2..aku pon same..ehe

org kedai tu dh tgk2 je aku...sbb baek aku gojes..hahahaha!

lastly, MIF mintak carikan lagu iwan dangdut..aku mtk tajuk tpi die xthu..ntah ape tajuk die kate tapi ade wording solat..lelame aku suh die nyanyi sbb nti mudah aku nk cam lagu yg mane satu..MIF lagi maskulin.... sbb menyanyi kt site yg bising + depan bajak..hahaha..boifren haku mmg tak semenggah =)

dh puas jln2, aku singgah kfc, bungkus2 bawak balik. stendby utk tgk game malam ni..


oklah, kpd skuad harimau2 malayaku, hopefully mlm ni menang walaupon harapan tu nipis cam kulit bawang kn..nk kate menang ke atas jepun..macam xsampai ati lak nk ckp..huhu..tpi nothing is impossible... xpelah,bertahanlah smpai ujong nyawa..

fite! fite! fite! banzai! =)


























No comments:

Post a Comment