Sunday, February 26, 2012

angry bird



hehehe...seumo idup aku, nila 1st time aku men game angry bird..takat patung2 angry bird tu thu la sbb penah nmpk. bukan patung je, baju, tabung, beg dsbgnya pn ade...tpi aku xpnh amek port sbb tak minat....

aku tak heran kalo org kate aku tak teknologi...tpi aku ase agak tecabar gak kalo ank buah aku sendiri yg tadika ckp gini "..maklang ni ketinggalan zaman tul..xkn x thu game ni"..hoho syg! sedap molot ko kate maklang ko yg vogue ni backdated! hahaha





seyes.aku bkn kaki game ok.datz y aku mmg tak menerjunkan diri dalam bidang ni..tapi bile men game angry bebird ni..hoh!..addict!...aku rasuah ank buah aku ngn mekdi.pastu suh men jauh2..muehehe...comel giler upenye bende alah ni..ak
u suke bile die mumbling..ptt r bebudak suke..bahasa die...gile comei ah! haha



sblm aku jadi lebih dri seorg budak..lebih baik aku stop..haha


pis! =)










No comments:

Post a Comment