Wednesday, July 6, 2011

Subuhku




Selamat pagi Ya Allah

Terima kasih ya Allah

dengan rahmat dan kekuasaanMu aku bersyukur kerana dibangunkan pagi ini

Masih dapat menghayati nikmat yg engkau turunkan pada hari ini

Bersyukur aku Ya Allah..

kerana aku masih mempunyai masa memohon keampunan dariMu

melewati segala dosa-dosaku..

merasa betapa kerdilnya aku tanpa pertolongan dariMU

merasa betapa hinanya aku tanpa keampunanMu

terima kasih ya Allah

Kerana menganugerahkan aku ketenangan dan kedamaianMu pada hari ini

Terima Kasih Ya Allah

Engkau Maha Besar,
Maha Berkuasa,
Maha Pengampun,
Maha Mengetahui
dan..
Maha Penyayang pada semua hambaMu


Engkau yang Terpuji Ya Allah

Engkau yang Terhebat Ya Allah

Engkau yang Teragung Ya Allah

Terima kasih ya Allah...






No comments:

Post a Comment