Sunday, May 1, 2011

MalamKu

Ya Allah Ya Rabbi..


Betapa kerdilnya rasa diriku ini..

Betapa banyaknya dosa yang telah ku lakukan kepadaMu

Setiap detik aku teringatkan segala kekhilafanku yang lalu..

Sudikah Kau mengampunkan diriku ini setelah apa yang telah aku lakukan terhadapMu

Aku malu padaMu Ya Allah..

Teramat malu...

Aku ini hambaMu yang alpa...

Aku ini hambaMu yang lemah...

Aku ini hambaMu yang berdosa Ya Allah...

Ya Allah Ya Tuhanku yg Maha Mengerti..

Tetapkanlah hatiku kepadaMu

Dekatkanlah diriku denganMu

Ikhlaskanlah hatiku dalam mencintaiMu

Redhailah kehidupanku selepas ini...

Jadikanlah hari ini lebih baik dari semalam, dan hari esok lebih baik dari hari ini..

Aku mohon pertolonganMu...

Ampunkan aku Ya Allah...

Atas segala-galanya...


=====================














No comments:

Post a Comment