Tuesday, October 30, 2012

Rendang Raya

Tiap2 kali raya, tak kira ar raya pose ke raya korban ke, mak aku musti merendang 10 ekor ayam atau lebih. Jumlah ni memang wajib sebabnya;

1) sedara mara aku jenis suke berkumpul dan buat perhimpunan bersih 2.0. angka 2.0 tu ialah masa diorang akan melepak iaitu sehingga jam 2 pagi sambil borak2 & makan2. seyes diorg mmg suke ulang makan. baik yang tua, baik yg muda (mude tak pe ar, pesta muda mudi kn!. ngeee)

2) utk ditapaukan pada semua besan, serta anak2 angkat mak aku yg tidak dpt bertandang ke rumah.

3) Untuk anak2 yg nak balik ke kL (especially aku dan MIF- yg ni mak tak penah miss bekalkan taw! sayanggg mak! ammma!)

besenye jumlah ini hanya dapat bertahan selama 2 hari shj.

Mak aku mmg gojes dan fantastic! =)




No comments:

Post a Comment