Wednesday, September 19, 2012

Jaga kesihatan Diri

salam sejahtera,

yang sebenarnya ni hari ke-6 aku seseme. Flu flu flu! .dan  dah nasib aku dapat sakit masa weekend. demm je! =) walaubagaimanapun, doktor telah mengawardkan MC padaku masa hari aku masuk keje>selasa

macam biasa org yg plg marah bila aku sakit ialah MIF. tayamm dia! hehe. aku ni memang rajin g amek ubat, tapi bab makannye tu belum tentu berjadual. hee

Memang betul lah, jika kita sakit, semua bende pun tak leh berfungsi terutamanya otak. Otak fikir nak manje-manje je * ini orang lain bukan aku*. =) . Otak tak dapat fikir dengan baik, badan sakit-sakit, lemah sana sini dan macam2 lagi. Jadi silalah jaga kesihatan diri. Banyakkan minum air kosong, tidur cukup dan sebelum tido pikir yg positif2 je ok. Aku ni kena demam seseme sebab mandi hujan aritu.ngee! 

No comments:

Post a Comment