Sunday, January 15, 2012

MIF sye



2 moro its our aniversary yg ke 6 thun

6 thun 2gether...

fuh~

ingt g mase zaman2 belaja dulu..MIF dtg my college...kami rempit sesame ..life studnt kn...ade moto je..tpi yg bestnye bgb tu still ade smpai skg tau..MIF nk jual 1 mase dulu, tpi aku xbagi..syg..fuul of memories ;p..then, 1st date kt pD..haa..amek ko..romentik tak romentik..tepi pantai wif his frens..budak2 kolej lagenda...deting smpai kul 4 pagi...osah 'nakal' eh haku time tu..haha..

Tgh mkn2 td...kitorg ingt balik...time mule2 kenal dulu..dua2 diam..pastu dua2 senyum kambeng..haha..haihhh...unexplain korg thu perasaan time ni..huu..sahyu..

i know him very well...syg sye pd dia sentiasa kembang mekar mewangi mcm bunge mawar tau...nak jgk tu selitkan roses...nk punye pasal..hehehe

MIF bkn senang nk bg bunge ok..ya! haku thu yg itu sbb tu haku mintak!..muehehe...kelat2 muke syg i..thu da musti ssh die nk bg...haku tak pakse...tpi suke tgk muke die time aku merengek manja@ bukan gediks mase aku mintak td..hehe..ok,aku jahat!

dia slalu saketkn hati aku...tpi die jgk yg slalu buat aku gelak...mcm td, smpai pakinson aku thn marah sbb die sakat aku..eshhh..sib baek aku ni penyabar...cewah!


mif: syg, jgn tnye mcm2 la...biala die nk buat ape pun...kite dh kenal 6 thun dh kn..
emy: ............

ok.aku tak tnye dh...aku mengalah..

hah...suspenda je kan..biala aku je yg thu hal ni..ckp lebih nti takut buruk2kan org..lebih baik aku jage diri sendiri..aku jgk yg untung kn...;)

oklah, aku penat dan nk mandi ni...balik deting ni terus update belog tuh..xnyempat2 plak..buatnye MIF pusing balik anta kete..kn da xsempat mandi, huhu..


*** mif nk tuka bateri kete..rm300 terbang...dptlah ceramah free aku arini..aku mmg tak suke bebel..tpi bab ni kne bebel lah..utk kebaikan dia & aku jgk ;)



















No comments:

Post a Comment